Momente….

Cerul nu a fost creat doar sa acopere pamantul,stelele au avut si au un rol important noaptea sa umple tot ce este deasupra noastra negru sa il faca sa straluceasca,vantul nu era daca pe intinsul campiilor florile nu erau miscate in bataia lui…. nici soarele nu stralucea asa de puternic daca pamantul nu exista….. si nici izvoarele nu se scurgeau daca nu era muntele creat de Dumnezeu…. oceanul ar fi pustiu si gol daca pesti nu ar inotat si existat….pasarelele in cantul lor nu se vedea diferenta dintre ele daca Dumnezeu nu  le-ar fi creat in cel mai mic detaliu…… nu  exista nimic ce traieste sau moare, fara ca Dumnezeu sa nu se fi gandit sa fie atent in cele mai mici detali atunci cand le-a creat pe toate….  Eu de multe ori as renunta la aceasta viata deoarece sunt nemultumit de ce imi ofera…. eu am dori sa ofer pana si inima persoanei dragi daca are nevoie, stiind ca nu va fi mult si o voi revedea in Cer.. …. eu daca as putea as oferii tuturor copiilor de pe glob un pat cald si ceva de mancare….. eu daca as avea baniii toti din lume as construi o retea de comunicare unde nu ar mai fi lipsa de semnal….. eu daca ma impiedic si cad ma lovesc tare sau putin…. eu daca sunt trist greu ma inveselesc sau ma las inveselit doar de anumite persoane speciale….eu   daca iubesc pe cineva sunt gata sa fac si sa imi dedic TOT CE AM, sa fac acea persoana FERICITA…… eu daca as scrie numai despre mine atunci as fi egoist.. ( NICI O DATA NU VOI UITA DE DRAGOSTEA DOMNULUI…. EL ESTE TOT PENTRU NOI). si tu nu ai mai avea ce scrie……… APROPO TU CE AI SCRIE REFERITOR LA CE AM SCRIS EU MAI SUS ?

 

 

Un comentariu

  1. Anadrya · Ianuarie 30, 2012

    wow frumoase ganduri Adisor…God bless you…day by day!

Lasă un răspuns

